Suntem în căutarea unei persoane talentate și pline de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre dinamice și pline de oportunități de dezvoltare!
Ce căutăm în candidatul ideal pentru a asigura o colaborare de succes?
1 .Studii economice;
2. Abilități de operare într-un soft de contabilitate, ( Cunoașterea programului Nexus ERP reprezinta un avantaj);
3. Cunoștințe solide de operare pe calculator (MS Office, Internet);
4. Persoană dinamică, serioasă, responsabilă și ambițioasă;Gândire analitică și sintetică, abilități pentru rezolvarea problemelor;
5. Abilități de comunicare și relaționare cu oamenii;
6. Cunoștințe de limba engleză (avantaj).
Ce va implica această poziție?
1 .Înregistrarea facturilor;
2. Analiza fișei globale de intrări/ieșiri;
3. Interpretarea comenzilor NEXUS - ERP;
4 .Gestionarea și organizarea achizițiilor interne și externe, precum și a stocurilor de marfă;
5. Operațiuni legate de comenzile de la furnizori și de clienți;
6. Monitorizarea prognozei stocurilor pentru optimizarea rotației acestora.
Ce oferim?
1. Pachet salarial atractiv.
2. Oportunități de dezvoltare personală și profesională.
3. Mediu de lucru dinamic și susținător.
4. Posibilitatea de a învăța și a crește profesional într-un domeniu plin de provocări.
5. Seriozitate - Salariul și bonusurile sunt plătite fără întârzieri, de fiecare dată!
ATENȚIE!
Înainte de a aplica pentru această poziție, te rugăm să parcurgi cu atenție condițiile prezentate și să îți evaluezi disponibilitatea de a participa la un interviu cu maximă seriozitate, pentru a evita eventualele neplăceri legate de întârziere sau, mai grav, neparticipare la interviu.Mult succes!
Te așteptăm să te alături echipei noastre pline de entuziasm și oportunități de creștere!
Aplica
Alte Joburi Disponibile